Jak nenápadně od lidí vyzvědět to, co vás zajímá?

Najít zajímavá témata pro konverzaci není těžké! Stačí se jen trochu připravit.
Zamyslete se: „Co dělá téma zajímavé?“


Lidé rádi vyjadřují své názory. Rádi řeknou, co si myslí. Baví je mluvit o věcech z každodenního života. A nejlepší na tom je, že to jsou věci, které máme všichni společné!
Když si toto uvědomíme, zjistíme, že konverzace s kýmkoliv není nic těžkého a složitého.
Téma, které si vyberete by mělo být příjemné pro všechny. Lidé by se při něm měli cítit uvolněně a šťastně. Každý člověk rád sdílí své zkušenosti.
Zde máte k dispozici několik neotřelých témat pro příjemnou konverzaci a zároveň v odpovědích vašich společníků najdete mnoho zajímavých a důležitých informacích o jejich životě, o nich jako o lidech atd.

1. Kterého nejzajímavějšího člověka jste potkal(a)? Co vás na něm zaujalo? Proč?
2. Je nějaké místo na světě, kam byste se chtěl(a) podívat? Proč?
3. Co považujete za svoji nejlepší životní zkušenost?
4. Kterou nejvíce spontánní věc jste kdy udělal(a)?
5. Kdo měl největší vliv na váš život? Od kterého člověka jste se v životě naučil(a) nejvíce?
6. Otřepanou otázku: Jakou hudbu máte rád(a)? Můžete ozvláštnit, když se zeptáte: „A máte doma nějakou raritu? Jaké nejtrapnější nebo nejzvláštnější album máte doma?“ Případně: „Posloucháte také mluvená audia?“, „Která?“
Tyto nápady ukazují, že zajímavá konverzační témata nemusí být složitá ani intelektuální. Ve skutečnosti platí pravidlo, že čím obyčejnější téma, tím se lidé cítí lépe, protože každý má k danému tématu co říci.

konverzace

Autor: David M Strnad

Pomáhám lidem najít jejich skutečný SEN, aby se stal jejich Silným Emotivním Nábojem. Nemyslím sen, který se jim zdál nad ránem. Mluvím zde o jejich poslání, vizi a skutečných cílech. Takový sen musí být větší než to kde jsme dnes, musí nás přimět k tomu pracovat na sobě. Proto vznikla Škola seznamování, kde učíme lidi rozšiřovat sféru vlivu a budovat vztahy. Také vytváříme EliteAffiliate Program, kde si lidé mohou vydělávat na internetu, i když ještě nemají vlastní produkt. Jsem autorem projektu Video klíč k úspěchu, kde pomáháme podnikatelům integrovat video marketing do jejich obchodního modelu…

Napište mi, co si o článku myslíte

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.