Kompenzační plán – odhalte tajemství

Pokud se bavíme o výběru MLM společnosti je nezbytné porozumět kompenzačnímu plánu a pečlivě ho zvažovat. Je to pro Vaše podnikání v MLM to nejdůležitější.

Účelem prezentace není a nemůže být celkové pochopení kompenzačního plánu. Ve většině prezentací najdeme jen hlavní rysy celého systému odměn.  Pochopit ho celý je v teoretické rovině často nereálné. Už proto, že všechny aspekty nás ani nenapadnou.

Velmi účinnými parametry jsou dva hlavní aspekty.

  1. aspektem může být členství ve významných asociacích přímého prodeje, které prověří funkčnost systému odměňování i produktu a dodržování etiky na světovém trhu. Pokud firma dodržuje etiku ve světovém měřítku je pravděpodobné, že jí udrží i na lokálních trzích.
  2. aspektem může být jak rychle se společnost šíří a kolik distributorů již dosahuje zajímavých výsledků. Tady může být zajímavé sledovat dlouhodobě strategii společnosti, ke které se chcete připojit. Každý velký výsledek by měl být podložen přiměřeným množstvím menších výsledků. Skutečný růst by se tedy měl odrazit také v tabulce nejúspěšnějších “marketerů”

POZOR! Dejte si tu práci a sledujte pozorně pozlátka, která na první pohled mohou být lákavá, ale při dynamickém růstu mohou způsobit vybírané společnosti potíže.

Autor: David M Strnad

Pomáhám lidem najít jejich skutečný SEN, aby se stal jejich Silným Emotivním Nábojem. Nemyslím sen, který se jim zdál nad ránem. Mluvím zde o jejich poslání, vizi a skutečných cílech. Takový sen musí být větší než to kde jsme dnes, musí nás přimět k tomu pracovat na sobě. Proto vznikla Škola seznamování, kde učíme lidi rozšiřovat sféru vlivu a budovat vztahy. Také vytváříme EliteAffiliate Program, kde si lidé mohou vydělávat na internetu, i když ještě nemají vlastní produkt. Jsem autorem projektu Video klíč k úspěchu, kde pomáháme podnikatelům integrovat video marketing do jejich obchodního modelu…

Napište mi, co si o článku myslíte

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.