Služba je cestou k miliardové značce

Co mají společného miliardové značky? V nejrůznějších oborech, v nejrůznějších modelech podnikání…

To co spojuje všechny miliardové značky je SLUŽBA. SKUTEČNÁ HODNOTA, kterou přinášejí svým zákazníkům. Současně s tím je SLUŽBA také firemní kulturou společnosti. Ve vedení miliardových značek jsou vizionáři, vůdci, kteří se soustředí na kvalitu a rozvoj služeb, zboží firmy. Jsou to vůdci, kteří opravdově milují lidi.

Oni vědí, že na prvním místě je zákazník, který nikdy nesmí mít pocit odmítnutí nebo lhostejnosti ze strany dodavatele. Vědí, že důvěra zákazníka, kvalita služeb a produktů je to nejdůležitější..

Důvěřují leaderům, kteří vedou týmy po celém světě. A víra a důvěra ve vlastní značku se tak stává hnacím motorem pro lídry, týmy, společníky, distributory i zákazníky. Na jejich značku, na jejich firmu, mohou se v každém ohledu s důvěrou obrátit a budou vyslyšeni, bude o ně postaráno.

Miliardové značky vytvářejí prostředí osobního růstu pro svůj leadership. Důvěřují leaderům, kteří vytváří fungující systém, který je základem podpory, synergického růstu na trhu i osobního růstu jednotlivců

Jak je to s tou Vaší značkou? Uvádí do praxe tyto zásady?

Autor: David M Strnad

Pomáhám lidem najít jejich skutečný SEN, aby se stal jejich Silným Emotivním Nábojem. Nemyslím sen, který se jim zdál nad ránem. Mluvím zde o jejich poslání, vizi a skutečných cílech. Takový sen musí být větší než to kde jsme dnes, musí nás přimět k tomu pracovat na sobě. Proto vznikla Škola seznamování, kde učíme lidi rozšiřovat sféru vlivu a budovat vztahy. Také vytváříme EliteAffiliate Program, kde si lidé mohou vydělávat na internetu, i když ještě nemají vlastní produkt. Jsem autorem projektu Video klíč k úspěchu, kde pomáháme podnikatelům integrovat video marketing do jejich obchodního modelu…

Napište mi, co si o článku myslíte

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.