Tajemství úspěšného pozvání

Před pár dny jsem zažil zvláštní situaci. Známý si domluvil se mnou schůzku. Prý mi něco potřebuje ukázat. Když dorazil, bez úvodu mi začal vysvětloval podrobně výhody investování do zlata. Rázem jsme se s manželkou ocitli v patové situaci. Náš známý chrlil argumenty a výhody investování aniž by vnímal naše signály. Tohle víme, pokud budeme chtít drahé kovy si umíme koupit bez zprostředkovatelů. Momentálně nehledáme příležitost investování ani nového podnikání. Trvalo to skoro 15 – 20 min. Bylo to velmi nepříjemné a zbytečné. Náš známý ztratil čas i peníze a my čas. Kde udělal náš známý chybu?

Uvědomil jsem si, že většina obchodníků a “networkerů” dělá stejné chyby. Neumí telefonovat, nedají si práci s přípravou a nemají správný postoj.

POSTOJ

Ať už prodáváte cokoliv…služby, zboží nebo příležitost, musíte rozumět UŽITKU, který přinášíte. Díky tomu správně využijete 2. principu “Skutečně efektivních lidí” – ZAČÍNEJTE S MYŠLENKOU NA KONEC.

  1. Co přinášíte ve svém podnikání?
  2. Co chcete získat schůzkou se zákazníkem nebo prospektem?
  3. Vzbuďte relevantní zájem o schůzku, aby Váš zákazník nebo prospekt věděl co má očekávat
  4. Budujte vztah už při pozvání

SPRÁVNÉ TELEFONOVÁNÍ – POZVÁNÍ

Berte to jako osnovu, kterou musíte obléknout do svých slov a s opravdovostí reagovat na zákazníka nebo prospekta. STANOVTE CÍL TELEFONÁTU A DRŽTE SE HO

  1. Ověřte si, že můžete mluvit, že nevoláte nevhod
  2. Zaujměte otázkou, která zákazníka nebo prospekta kvalifikuje jako relevantního zájemce o Vaší nabídku
  3. Buďte připraveni na otázku “O co jde?”
  4. Odpovězte otázkou, která zvýší zájem o setkání a dokvalifikuje relevanci zájmu. Např.: “Když ti vysvětlím jak ……. uděláš si hodinu čas?”
  5. Nabídněte čas a místo
  6. Vyžádejte si potvrzení dohody na čase a místě

PAMATUJTE SI

Váš zákazník nebo prospekt musí být v očekávání toho co mu chcete ukázat, vysvětlit. Musí být relevantním zájemcem, kvalifikovat se. Vždy musí vědět kolik času budete potřebovat na řádné vysvětlení. Mějte odvahu odmítnout zákazníka nebo prospekta, který se nekvalifikuje.

Získáte tak vyšší konverze z uskutečněných schůzek – prezentací. Nepoškodíte si vztahy se zákazníky nebo prospekty, kteří se nekvalifikovali. K těm se budete moci vrátit později. Jejich čas přijde.

Autor: David M Strnad

Pomáhám lidem najít jejich skutečný SEN, aby se stal jejich Silným Emotivním Nábojem. Nemyslím sen, který se jim zdál nad ránem. Mluvím zde o jejich poslání, vizi a skutečných cílech. Takový sen musí být větší než to kde jsme dnes, musí nás přimět k tomu pracovat na sobě. Proto vznikla Škola seznamování, kde učíme lidi rozšiřovat sféru vlivu a budovat vztahy. Také vytváříme EliteAffiliate Program, kde si lidé mohou vydělávat na internetu, i když ještě nemají vlastní produkt. Jsem autorem projektu Video klíč k úspěchu, kde pomáháme podnikatelům integrovat video marketing do jejich obchodního modelu…

Napište mi, co si o článku myslíte

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.