Tři věty, které změní váš život

Jaká je Vaše “kouzelná formule”, kterou budujete u lidí důvěru a vyvoláváte v nich potřebu?

Potkáte po dlouhé době starého známého a on se vás po jedné dvou úvodních otázkách zeptá: A kde pracuješ? / Co teď děláš? / Čím se zabýváš?

Co lidé velmi často odpoví? (Dejme tomu, že pracují v reklamní agentuře.)

  • “Dělám návrhy letáků, reklamu a tak.”
  • “Ani se neptej, prosím tě. Šéf je magor, znáš to, ne?!”
  • “Jsem grafik ve firmě XY, navrhuji na zakázku firemní tiskoviny k propagaci.”
  • “Pracuju pro jednu firmu, jsem taková ta kancelářská krysa, co dělá reklamu.”

Líbí se vám takové prezentace?

Co říkáte vy, vaši spolupracovníci nebo zaměstnanci, když se jich někdo zeptá: “Co děláte?”

Je velmi užitečné mít připravenou tzv. CORE MESSAGE – vaše hlavní poslání – zpráva, kterou vysíláte kolem sebe verbálně i neverbálně.

Jedná se o stručnou, jasnou, srozumitelnou a zapamatovatelnou krátkou prezentaci, kterou lze použít kdekoli. Core message byste měli dokázat sdělit komukoliv během krátké jízdy výtahem. Ovšem stějně dobře funguje i na společenských akcích.

Jak má vypadat core message?

Stačí vám opravdu tři smysluplné věty!

  1. Řekněte, kdo jste (vaše jméno).
  2. Co děláte za službu.
  3. Jak tato služba pomáhá druhým lidem. Případně pro koho je určena (pro jakou cílovou skupinu vaše služby nebo produkty jsou).

Mezi řádky by mělo být každému jasné – co získá, co z toho bude mít, v čem mu to pomůže.

Mluvte tak, aby tomu rozuměla i vaše babička nebo sedmiletý syn!

core message

Kdybych se Vám představila například větou: ” Učím lidi, jak díky komunikačním dovednostem a investováním na své osobní citové konto mohou rozšiřovat sféru svého vlivu a tvořit vzájemnost.” …budu možná působit “chytře”, ale vy byste si asi pamatovali jen to “…že něco učím”. 🙂

Core message by měla znít: “Jsem David Strnad, pomáhám lidem navazovat nové kontakty a vytvářet dobré vztahy. Díky tomu lidé získávají ve společnosti, v práci i mezi přáteli větší vliv a respekt, roste jejich sebevědomí a prohlubují své vztahy. Je to úžasná práce pro lidi, s lidmi a o lidech.”

NAPIŠTE SI SVOJÍ CORE MESSAGE – kdo jste a jak tím, co děláte, můžete někomu pomoci.

Příprava Vaší core message – hlavního poslání vám pomůže:

  1. Ujasnit si co děláte
  2. Uvědomit si proč to děláte
  3. Pro koho to děláte
  4. Napadnou vás tak další oblasti, které byste mohli začít dělat – jak rozšířit vaše služby
  5. Získáte pocit jistoty, posílíte vaše seběvědomí
  6. Vytváříte u lidí důvěru v to, co děláte

Prezetnujte se tak na internetu i mezi lidmi!

Dobrá core message dokáže změnit celý váš život. Když při představování a v komunikaci s lidmi začnete používat jednoduché a jasné sdělení o tom, čím jste užiteční a s čím jim můžete pomoci, rázem získáte více zákazníků a známých. Lidé budou vědět, co děláte a svým proč (to děláte) získáte jejich sympatie!

Pokud Vás tento příspěvek zaujal, můžete pokračovat ZDE v mini video kurzu Škola seznamování. Můžte si stáhnout Prémiový dokument (1xA4), který Vám odhalí 3 jednoduché kroky pro snadnější a efektivnější získávání zákazníků a obchodních partnerů.

tlacitko-stahnetesipremiovydokument-2

Autor: David M Strnad

Pomáhám lidem najít jejich skutečný SEN, aby se stal jejich Silným Emotivním Nábojem. Nemyslím sen, který se jim zdál nad ránem. Mluvím zde o jejich poslání, vizi a skutečných cílech. Takový sen musí být větší než to kde jsme dnes, musí nás přimět k tomu pracovat na sobě. Proto vznikla Škola seznamování, kde učíme lidi rozšiřovat sféru vlivu a budovat vztahy. Také vytváříme EliteAffiliate Program, kde si lidé mohou vydělávat na internetu, i když ještě nemají vlastní produkt. Jsem autorem projektu Video klíč k úspěchu, kde pomáháme podnikatelům integrovat video marketing do jejich obchodního modelu…

Prozatím jediná reakce u “Tři věty, které změní váš život


  • od pavla Součková - Odpověď

    děkuji

Napište mi, co si o článku myslíte

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.